ahoj potřebuji radu pokaždé, když dám / tban, takže to dává Internal Server Error pak, když dam // set (něco) stejný Internal Server Error pak, když jsem dal / cape všechno je v pořádku, ale když jsem dal Remove Cape tak ... podíval se znovu jsem šel do konzole a bylo to tam: [Server vlákno / KRITICKÝ]: Chyba: "Volání člena funkce createSimpleForm () na null" (VÝJIMKA) v "plugins / TempBanUI_dev-83.phar / src / SonsaYT / TempBanUI / Main "na řádku 89 [09:23:13] [vlákno serveru / CHYBA]: Nelze načíst plugin 'BlockPets': Nekompatibilní verze API (plugin vyžaduje jeden z: 3.0.0-ALPHA12) [09:23:24] [Vlákno serveru / KRITICKÝ]: Chyba: „Volání na členskou funkční sadu () na int“ (VÝNIMKA) v „pluginy / UltraCapes_dev-37.phar / src / SuperStulle007 / UltraCapes / Main“ na řádku 189 [09:24:46] [vlákno serveru / KRITICKÉ]: Chyba: „Třída 'pocketmine \ network \ mcpe \ protocol \ FullChunkDataPacket' nenalezena“ (EXCEPTION) ve složce „plugins / BuilderTools.phar / src / czechpmdevs / buildertools / edititors / Výplň "na řádku 151
Na pmmp fórkách se většinou používá angličtina... Ale to je v pohodě Internal server errory jsou zapříčeněny nestabilníma nebo zastaralýma pluginama... Takže je nejlepší kontaktovat autora pluginů. V případě BuilderTools bych doporučil updatovat na novější verzi. Kvalitní a stabilní pluginy najdeš na poggitu.
Ale právě ten BuilderTools jsem stahoval z poggitu aaa ještě k tomu když dám //wand tak mi to nedá wandku ale norml ruku a jinak jak opravit ten TempBan a tak??
Rád bych se to naučil opravovat jinak co ten cape? Neznas nejaky pl ktery to vse opravi? Aa das mi link na nejnovejsi BuilderTools??
Díky jinak pokud by jsi mě něco naučil jak něco opravovat byl bych rád kdyby jo tak mi napiš na messanger: Ondra Koutny Červené F jako profilovka a napíšeme si oki? )
anyone know my error? [06:48:37] [Server thread/CRITICAL]: ParseError: "syntax error, unexpected '=', expecting ')'" (EXCEPTION) in "plugins/Slapper-Prince.phar/src/slapper/SlapperTrait" at line 90 this is my whole code <?php declare(strict_types=1); namespace slapper; use pocketmine\entity\DataPropertyManager; use pocketmine\entity\Entity; use pocketmine\nbt\tag\CompoundTag; use pocketmine\nbt\tag\FloatTag; use pocketmine\nbt\tag\IntTag; use pocketmine\network\mcpe\protocol\SetActorDataPacket as SetEntityDataPacket; use pocketmine\Player; /** * Trait containing methods used in various Slappers. */ trait SlapperTrait { /** @var CompoundTag */ public $namedtag; /** * @return DataPropertyManager */ abstract public function getDataPropertyManager(): DataPropertyManager; /** * @return string */ abstract public function getNameTag(): string; abstract public function sendNameTag(Player $player): void; abstract public function setGenericFlag(int $flag, bool $value = true): void; public function prepareMetadata(): void { $this->setGenericFlag(Entity:ATA_FLAG_IMMOBILE, true); if (!$this->namedtag->hasTag("Scale", FloatTag::class)) { $this->namedtag->setFloat("Scale", 1.0, true); } $this->getDataPropertyManager()->setFloat(Entity:ATA_SCALE, $this->namedtag->getFloat("Scale")); } public function tryChangeMovement(): void { } public function sendData($playerList, array $data = null): void { if(!is_array($playerList)){ $playerList = [$playerList]; } foreach($playerList as $p){ $playerData = $data ?? $this->getDataPropertyManager()->getAll(); unset($playerData[self:ATA_NAMETAG]); $pk = new SetEntityDataPacket(); $pk->entityRuntimeId = $this->getId(); $pk->metadata = $playerData; $p->dataPacket($pk); $this->sendNameTag($p); } } public function saveSlapperNbt(): void { $visibility = 0; if ($this->isNameTagVisible()) { $visibility = 1; if ($this->isNameTagAlwaysVisible()) { $visibility = 2; } } $scale = $this->getDataPropertyManager()->getFloat(Entity:ATA_SCALE); $this->namedtag->setInt("NameVisibility", $visibility, true); $this->namedtag->setFloat("Scale", $scale, true); } public function getDisplayName(Player $player): string { $vars = [ "{name}" => $player->getName(), "{display_name}" => $player->getName(), "{nametag}" => $player->getNameTag() ]; return str_replace(array_keys($vars), array_values($vars), $this->getNameTag()); } public function updateVars() { $vars = [ "{players}" => $online = count($this->getServer()->getOnlinePlayers(), "{maxplayers}" = $this->getServer()->getMaxPlayers()); ]; } }